نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

واکنش عزت اللهی به رخداد‌های حاشیه‌ای درباره گروه تیم ملی در جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۰۳۷۳۹
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
واکنش عزت اللهی به رخداد‌های حاشیه‌ای درباره گروه تیم ملی در جام جهانی قطر
بازیکن باتجربه تیم ملی کشورمان گفت: دنیا باید به ما در جام جهانی احترام بگذارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هافبک خوش قد و بالای تیم ملی فوتبال کشورمان که از همان نوجوانی خودش را به فوتبال اروپا وصل کرد، امسال و در سال منتهی به جام جهانی تصمیم گرفت راهی لیگ قطر شود تا بیشتر فرصت بازی کردن و دیده شدن را داشته باشد. ملی پوش ایرانی الغرافه قطر می‌گوید آن‌هایی که ایران را دست کم گرفته اند، فقط تا اولین بازی می‌توانند افکارشان را به همراه داشته باشند. سعید عزت اللهی دیروز و در حاشیه جلسه تمرینی تیم فوتبال الغرافه مقابل خبرنگار ورزش ۳ قرار گرفت و درباره مسائل مختلف فوتبال ایران و همچنین شرایط خودش صحبت کرد.

بعد از قرعه کشی جام جهانی دیدگاه‌های مختلفی درباره گروه ایران مطرح شده است. نظر خودت در این باره چیست؟

بعد از قرعه کشی همیشه بحث‌هایی رخ می‌دهد. این طبیعی است. مشخص شدن حریفان ایران در جام جهانی، اتفاق بزرگی است. از دیروز هم با برخی بازیکنان صحبت کردم؛ بازیکنانی مثل شجاع، قلی زاده و عابدزاده. بیشتر بچه‌ها هیجان زده هستند. ما دوست داریم در جام جهانی توانایی هایمان را نشان بدهیم و مثل دوره قبل ثابت کنیم تیم ملی ایران، تیمی است که دنیا باید به آن احترام بگذارد. در دوره قبل هم وقتی با اسپانیا و پرتغال هم گروه شدیم، خیلی‌ها ما را دست کم گرفتند و شوخی‌های زیادی با ایران شد. در مسابقات، اما با تلاش بچه‌ها و پشتوانه مردم و حمایت ها، تیم ما احترام دنیا را برای خودش به ارمغان آورد.

شوخی‌هایی که با تیم ملی در روز‌های گذشته شده است، اذیتت نمی‌کند؟

جام جهانی جایی است که بهترین‌های دنیا می‌آیند و هیچ گروهی آسان نیست. همه تلاشمان را می‌کنیم تا مثل دوره قبل، قبل از هرچیز مردم خود را خوش حال کنیم. بحث کری و خنده جنبه فان دارد و بعد از مدتی تمام می‌شود.

شاید مسائل سیاسی میان ایران و انگلیس و آمریکا حساسیت را در این گروه بالاتر ببرد. آیا این موضوع روی وضعیت تیم ملی تأثیر گذار است؟

قطعا از نظر روانی این مسائل تأثیر می‌گذارد. این حس در قلب همه مردم وجود دارد که ما مستحق احترام بیشتری هستیم. با این حال فوتبال یک ورزش است و جدا از هر مشکل و هر اتفاق سیاسی خواهد بود. ما فقط می‌خواهیم به عنوان یک ورزشکار چیزی که در توانمان است، در زمین انجام بدهیم و کاری به بحث‌های دیگر هم نداریم. آنچه بازخورد داشته است، فقط درباره احترام به تیم ملی صحبت می‌کنیم.

در روز‌های گذشته برخی نشریات انگلیسی، ایران را حریفی آسان برای کشورشان دانستند.

برخی کری‌ها در فضای مجازی پیش آمده است و تیم‌های هم گروه با ایران احساس راحتی می‌کنند، اما به نظرم آن‌ها این افکارشان را می‌توانند قبل از اولین بازی نگه دارند؛ چون بعد از اولین بازی این مسائل عوض می‌شود.

بازی اول در هرتورنمنتی شرایط سختی دارد. دیدار با انگلیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

فکر می‌کنم بازی اول در هر تورنمنتی فشار و استرس زیادی روی بازیکنان بزرگ دنیا می‌گذارد. بازیکنان بزرگ همیشه در اولین بازی شرایط سختی دارند. در تورنمنت شما باید اشتباه کمی داشته باشید. در این هفت هشت ماه باید تلاش کنیم. قطعا بازی انگلیس پرفشار و بزرگ خواهد بود؛ چون انگلیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. عملکرد فوق العاده‌ای در یورو داشتند و در جام‌های قبلی هم معمولا جزو هشت تیم برتر بوده است. به همین خاطر باید تلاش کنیم و بازی‌های تدارکاتی خوب انجام دهیم؛ چون انگلیس، آمریکا و احتمالا ولز که بالا می‌آید، از نظر فیزیکی زبانزد هستند و فوتبالشان روی مسائل فیزیکی می‌چرخد. باید کمک کنند تا تیم ملی با آمادگی کامل به قطر برود و پابه پای آن‌ها بجنگیم.

تو بازیکنی بودی که در جام جهانی گذشته دروازه اسپانیا را باز کردی، اما گلت مردود شد. فکر می‌کنی در این جام بتوانی گل صحیح بزنی؟

آن لحظه، یکی از بهترین لحظات زندگی ام بود. کمااینکه گل مردود شد. همین که توانستم آن لحظه را تجربه کنم، این انگیزه را به من می‌دهد که بتوانم در جام جهانی پیش رو تلاش کنم تا تکرار شود و ان شاءا... این دفعه گلم قبول شود. البته همه این‌ها بعد از موفقیت تیمی برای من اهمیت پیدا می‌کند؛ چون من همیشه دوست داشتم اول تیمم نتیجه بگیرد. مهم این است که تیم ملی کشورم با دست پر از زمین خارج شود و تاریخ ساز باشد.

۲۴ سال قبل تیم ملی ایران با آمریکا دیدار کرده است و مردم خاطرات خوبی از آن بازی دارند. به نظرت بازهم خاطرات خوب آن مسابقه تکرار می‌شود؟

تیم آمریکا به دلیل خاطره خوبی که از جام ۹۸ از آن داریم، می‌تواند برایمان خوب باشد و انگیزه مثبت ایجاد کند. امیدوارم در این دوره هم بتوانیم با لطف خدا و تلاش بچه‌ها دست به کار بزرگی بزنیم.  آمریکا بسیار قابل احترام است. بازیکنان بزرگی دارد که در تیم‌های صاحب نام اروپایی بازی می‌کنند. امیدوارم بتوانیم مثل دوره قبل که با آمریکا هم گروه بودیم، تاریخ ساز شویم.

به نظرت می‌توانی در باشگاه الغرافه ماندگار شوی و یکی از بازیکنان باتجربه این تیم لقب بگیری؟

قرارداد من با الغرافه قرضی است. تمرکزم روی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ست. امیدوارم بتوانیم در این تورنمنت موفق شویم و بقیه اش دست خداوند است. امیدوارم اتفاقات خوبی برایم بیفتد و بتوانم با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی باشم.

به نظرت بعد از جام جهانی می‌توانی به تیم‌های بزرگ تری در دنیا بروی؟

موقعی که به الغرافه آمدم، خیلی‌ها خرده گرفتند. با توجه به شرایطی که در باشگاهم بود و انتقالم قرضی بود، شرایط خوبی رقم خورد. شرایط باشگاهی ام در دانمارک از نظر جدولی چندان مناسب نبود و دوست داشتم قبل از جام جهانی این چالش را تجربه کنم. بعد از مسابقات آسیایی قراردادم تمام می‌شود و دوباره بازیکن وایله هستم. امیدوارم در سال جام جهانی خوب کار کنم و بعد از مسابقات،  اتفاق خوبی برایم بیفتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->